Misiunea noastra:

    Satisfacerea deplina a nevoilor si exigentelor
clientilor in domeniul IT

Pentru indeplinirea acestei misiuni, COMPUSOFT are urmatoarele teluri strategice:

- Sa castige o pozitie aparte pe piata de IT din Romania
- Sa ridice calitatea produselor si serviciilor sale oferite la preturi competitive
- Sa ofere o solutie completa pentru nevoile de IT clientilor sai
- Sa mareasca continuu numarul de clienti
- Sa sprijine persoanele particulare in vederea achizitionarii si utilizarii aparaturii de IT

Caile de realizare a acestor teluri sunt:

- Depunerea unei activitati profitabile, oferind servicii eficiente, carora clientii sa le aprecieze valoarea in schimbul pretului pe care il platesc;
- Stabilirea unei relatii de colaborare cu clientii, pentru a intelege, accepta si satisface cerintele lor in continua schimbare;
- Promovarea unor produse cu raport performanta/cost ridicat;
- Mentinerea in permanenta a angajatilor la curent cu ultimele noutati in domeniul IT;
- Constituirea unei retele de distributie care sa promoveze produsele si filozofia firmei;
- Utilizarea unor forme de publicitate adaptate diverselor segmente de piata;
- Stradania de a privi permanent in perspectiva si de a fi inventivi.

Profilul Companiei

    COMPUSOFT SRL a fost fondata in 1992, fiind o societate cu capital integral privat. Pornind de la comecializarea de echipamente de tehnica de calcul (calculatoare compatibile IBM PC si periferice) si software, firma a inclus apoi in oferta sa consumabilele asociate acestor produse (riboane, cartuse cu tonner sau cerneala, hartie de imprimanta sau copiator) si prestarea de servicii in domeniul informaticii (asistenta tehnica, service, elaborarea sau integrarea de aplicatii).

    In prezent firma promoveaza tehnologiile de identificare automata bazate pe coduri de bare, ca un mijloc de crestere a eficientei utilizarii tehnologiilor informatice.

Acasa